Chat Pageeeeeeeee

thatgirlol

Chat Pageeeeeeeee


4 1
Hey Charlotte, I am so sorry this chat picture isn't the best... I am on a sleepover so I've been kinda busy. ❤️❤️Be
hey it's beautifullllll I love it so how are you how have you been xxxxxx💗💗💗
hahaha don't worry his name is james xxxx
😉😁
someone just blocked me because I. was nice to them.... xxxxxx
I'm good I've just finished school for 6 weeks so I'm happy xxxxx
😂💗
awwwww thanks and I hope you get better and that sucks I'm so bored rn I'm making a scrapbook also I have been really into drawing recently and plan to dedicate my account to that so if you have any suggestions on what to draw I would be extremely grateful xxxxxx😁😘😇💖
heyyyyyyy xxxxxx
how's my girlll xxxxx
I just typed I'm sure your a nice person because they were telling me they were horrible and to f*** off and I was like I'm sure that's not true and they blocked me but all well xxxxx💗💗💗
listen I went through I stage of feeling majorly down I wanted to kill myself I use to cut as well but I'm pulling through everyday because I know there are people who care like you all though I have never met you hopefully one day I can see you for real that would be amazing xxxx😇
also just double checking are you the one from somewhere in Australia? there is just sooooo many people I talk to on her and I keep forgetting 😂😂😂💗xxxx sorry if that sounds really creepy you don't have to tell me xxxxxx
Lol, you is funny 😆😆 Yeah, I'm in the Great Down Under. Must be why I feel so down.... urggghhhhhhh cringe, I'm so not funny.
I really hope one day we do meet. It's sad to think that although I'm a part of your life you could leave and I would never "see" you again. I guess at some point most people move on, but I'd miss you guys so much.
Thanks for the little pep talk. I'll keep my chin up. 👌
I am doing a little better now. One day at a time. 😅😅
How about you?
You should draw a tiger with words coming out of its mouth and a monocle. That'd be sick. 👌😂😂
hey sorry no I didn't see your messages I'm soooo blind xxx😂😂💖
OMG I. like your style yesssss I'm so gonna do that I'll send it to you when I am done xxxxxx 💖💖💖also random question do you have an iPhone? xxxx
oops I forgot to do the mouth open...... xxx
🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
hey xxxx
OMYGLOAT. Your tiger is legitimately the coolest thing I've ever seen!!!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
ITSSSSSS SSSSOOOOOOOOO AWESSSSSOMMMMMMMMMMMMMME
awwww thanks honestly not my best piece hahaha xxxxxxx
o that sucks why do you have to go the hospital if you don't mind me asking I hope you are okay if you ever need to talk I'm always here for you xxxxxx💖💖💖💖💖
hey are you okay xxxxx I miss you x💖💖💖
hey xxx