TAP πŸ–€

I haven’t made one of these in a while.. I miss you guys πŸ₯Ί

I hope you’re all doing well. I’ve been a little busy with school, but I’ll try to be a little more active. 
I love you all, and I just want to let you all know that you are doing great. ❀

piink_angel

TAP πŸ–€ I haven’t made one of these in a while.. I miss you guys πŸ₯Ί I hope you’re all doing well. I’ve been a little busy with school, but I’ll try to be a little more active. I love you all, and I just want to let you all know that you are doing great. ❀


23 0
OMG HI YOURE BACK πŸ‘‰πŸ‘ˆ
THIS IS AMAZING AHHHH
I LOVE THE RED & BLACK / WHITE COLOR SCHEME SO MUCH
AND THE TEXT IS JUST STUNNING LIKE
ESPECIALLY THE β€œMY BRAIN TELLS ME” I LOVE THE FONT AND THE COLOR OF THE TEXT AND EVERYTHING IT REALLY LOOKS AMAZING
also I hope you’re doing well πŸ₯Ί don’t worry about being inactive at all, I understand and it’s perfectly okay :) please focus on & take care of yourself, especially with the new school year and everything, I love you <3
NOOOOSHHSSJJS THANK YOU πŸ₯Ί
I love you even more tho πŸ₯ΊπŸ‘‰πŸ‘ˆπŸ’“πŸ’“πŸ’“
ANGEL MY BOO
STUNNING STUNNING STUNNING
i really love it
ok, that quote hit too hard im not crying ur crying
it looks so good and @captionβ€” GIRLL DO NOT EVEN WORRY ABOUT WE SO UNDERSTAND DONT APOLOGIZE
ily girl😊 never forget
OMG THIS IS SO GOOD
also welcome back :,)
and you to meπŸ˜Šβ€οΈπŸ’žπŸ’ž
SKFJSJJR THIS IS SO STUNNING OH TM GOD
the quote tho,, r u ok my guy i am Here,,,,,, don’t forget to drink your self love juice with breakfast every morning it is important
Wow... This is cool🀩
aww thank uπŸ₯Ί
Thank youuu😁😁
I’m doing good, how are you?
AHHHH ANGELLLLLL
THANK YOU
sjhdbznzkzksbvzksjsb😭😭
angel wanna follow eachother on instagram??πŸ‘‰πŸ½πŸ‘ˆπŸ½
YESπŸ₯Ί
ok i’ll comment my @
tell me when u get itπŸ’—
yayyyπŸ₯Ί
Schools alright, how’s it for you??
I feel ya, are you doing it online or in person?
Same
Idk bout you but I much rather actually go to school
That's not even possible, I wanted to come back and talk to you so many times, but I've been so busy. I hope we can catch up. I've been doing pretty good how are you
Yeah true but still 😫😫
That it does, I’ve lost the ability to hold a conversation with anyoneπŸ˜‚.......... it’s just gone..... and that seems to be a problem among all my other friends as wellπŸ˜‚
i’m fine i’m ok
YOURE ONE AWAY FROM 200 AHH πŸ₯ΊπŸ₯Ί
sorry that was random i just happened to notice and got excited sfdjfkdjsksj πŸ‘‰πŸ‘ˆ
Glad it’s happening to others tooπŸ˜‚ I mean I’ve never been great at it but now it’s just nonexistentπŸ˜‚
and ooooo yeah that’s not good, but I mean there’s really nothing you can do bout it, it’s not really your fault so don’t feel bad
aaHH CONGRATS IN ADVANCE πŸ₯ΊπŸ₯ΊπŸ’“πŸ’“
Nah it’s fine, but yeah I see what your saying, I guess that would feel pretty bad, I’m sorryπŸ™
okπŸ₯Ί
EEEE CONGRATS ON 200! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸ’–πŸ’•πŸ’“πŸ’•πŸ’“πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’–πŸ’“πŸ’“πŸ’“πŸ’•πŸ’žπŸ’–πŸ’–πŸ’•πŸ’“πŸ’“πŸ’•πŸ’•πŸ’˜πŸ’˜πŸ’–πŸ’“πŸ’žπŸ’žπŸ’•πŸ’žπŸ’—πŸ’žπŸ’•πŸ’“πŸ’–πŸ’–πŸ’—πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’“πŸ’•πŸ’“πŸ’“πŸ’—πŸ’žπŸ’“πŸ’•πŸ’“
SODKEJHEHR THANK U SO MUCH OMGGGπŸ˜­πŸ˜­πŸ’–
UR TOO KIND OMG STOP
thank youuu
this is so aesthetic ✨
thanks angel :)
re:// THANKSSS >3<
AW DOOD YOURE LITERALLY THE SWEETEST WTH
THANK UπŸ₯ΊπŸ₯Ί
ALSO HOLY MOLY MY BRO THIS LOOKS AMAZING LIKE FRFR HOWWWWWW
🀩🀩🀩🀩🀩
ACTUAL MAGICπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ
UHM CHILD NO UR SO DOEMEKDMMD
ALSO HRU LMAOO
R U SURE?? BC IM HERE FOR U NO MATTER WHAT AND IK CORONA AND SKL IS TOUGH 😀😀😀
I’m doing alrrrr holidays hv been good for me and I’m back at skl now🀒
NONO ITS OK AHAHAH 1AM DANG CHILD😳😳😳
DUDE SCHOOL CAN JUST - NOT
hey angel
Oh my gosh don't worry about, I've missed you like crazy and i'm so sorry I haven't been on here for awhile
I've been pretty good how are you
that’s good to hear, what have you been up to
thank you angelπŸ₯Ί ily
THANK U THANK U THANK U SKHDBEJE OMGGGG😭
Thank you for liking and commenting on my collage! I really appreciate it!😊
AHH THANK YOU SO MUCH WTH πŸ₯Ί
THAT MEANS SO MUCH TO ME GAHSHSHSH YOURE LITERALLY THE SWEETEST ILY πŸ’˜πŸ’˜πŸ’—πŸ’—πŸ’•πŸ’•πŸ’—πŸ’“πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’“πŸ’•πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’—πŸ’˜πŸ’—πŸ’•πŸ’—πŸ’˜πŸ’˜πŸ’–πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’˜πŸ’•πŸ’•πŸ’“πŸ’–πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’πŸ’•πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’πŸ’“πŸ’•πŸ’•πŸ’—πŸ’˜πŸ’–πŸ’˜πŸ’“πŸ’•πŸ’“πŸ’•πŸ’˜πŸ’–πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’—πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’•πŸ’•πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’•πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’•πŸ’•πŸ’˜πŸ’˜πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’˜πŸ’“πŸ’˜πŸ’•πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’–πŸ’–πŸ’˜πŸ’•πŸ’“πŸ’˜πŸ’˜πŸ’–πŸ’–
how have you been btw? πŸ₯ΊπŸ’“
aw I understand πŸ₯Ί make sure you don’t stress yourself over it too much though, okay? πŸ₯ΊπŸ’•πŸ’“πŸ’“πŸ’–πŸ’˜πŸ’“
I’ve been pretty good lately, I’m running on a lack of sleep rn lol but otherwise i haven’t been all that bad :)
bdjdjdjdj same 😭
and ahhh I’ll try πŸ₯Ί same goes for you though~
THANK YOU😊😊!!
I only have Instagram, but I can't really give it out .....i'm sorry, but don't worry about responding late i'm terrible at it as well
Yeah sorry
AYO MINES FINALLY WORKING AGAIN LETS GOOO
thanks angelπŸ₯Ί ahh fr? yeah i’ve been kind of dead also so twinsπŸ’€ i’m gonna try being active again tho :)
SHFHDJFB WHY R U SO KIND OMG TYπŸ₯ΊπŸ₯Ί
SKFNRJW ILYSMM
also yea i’m ok, i just get v emotional over small things (which i didn’t used to do ??) so it’s something to get used to LOL
I miss you more angel, I’ve been good just busy with school as usual
How have you been ??
DUDE MY BEST FRIEND LOVES GLASS ANIMALS AND SHE SENT THAT SONG TO ME ONE TIME AND IM OBSESSED WITH IT
That’s good, I have finals as well and I’m not excited
what have you been up to other then school
WAIT I LOVE THAT DESCRIPTION SJFJBS THANK U SO MUCH BRO
gahh this is stunning
I miss you:)
I miss you more, how was Christmas for you
yeah mine was pretty good just a little busy
Thank you, how has school been going
Thank you so much how are you doing
aww I’m sorry is everything okay
I’ve good, just trying to get all my work finished. πŸ’― comments;)
this is so gorgeous! πŸ’—πŸ’—
is there anything I can do
well if talking about helps at all I’m here for you!! if not I hope you get better I’ll be thinking of you
actually my life has been pretty chill other then school. trying to get into different things to fill my time, but I can’t see to find anything that doesn’t bore me enoughπŸ˜‚ what about you
oh my gosh I can’t tell you how many YouTubers I’ve watched lately it’s insane.......I need a life
nothing i can’t try and fix :)
oh my gosh I’m so sorry, I didn’t mean to leaving you hanging. Hope you’re doing well
I feel like all we ever do is say how are your, we should start getting to know each other
okay let’s ask each other questions
I’ll start what’s one place you want to visit
SCREECH
gob,lΓ―m
SCREECH
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
tbh I didn’t even know this acc was active lol
🀣🀣
omg your froggy profile pic is so stinkin cute!
thank you so much for the lovely comments 😭⭐️😭😭✨😭⭐️😭😭✨✨