Song of the week! πŸŽˆπŸ›’ 🎢 It’s so good. πŸ‘ŒπŸ» I’m really gonna try to be more active when school is over. 🧐 QOTN: When does/did school end for you? 🏫 AOTN: This week or next week, idk for sure yet. πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ I’ve been working on a state test lately. πŸ“

EHC_Photography

Song of the week! πŸŽˆπŸ›’ 🎢 It’s so good. πŸ‘ŒπŸ» I’m really gonna try to be more active when school is over. 🧐 QOTN: When does/did school end for you? 🏫 AOTN: This week or next week, idk for sure yet. πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ I’ve been working on a state test lately. πŸ“


40 0
yessss✊🏼πŸ”₯
oooo I’ll go listen to the song!!
AOTD: may 1st
thank you :)
also this song is ~everything~
πŸ’œ
❀️ I’m much better now, I’m really glad to have a friend who listens to me cry for two hours and the thing he gets out of it is that I’m not broken. thank you
me too, he’s the best
Thanks!! Uwu , ive been good πŸ‘Œtired.. πŸ˜‚ Just got home from camp yesterday
lol thanks
Yeah, it was fun, tiring too πŸ˜‚
nice! I love her style!
:)
thank you!!
πŸ’œ
thx!!
thanks! i will!
Yeah.... The worst part is school's out so we text but I only see him once a well week for a band thing
He also hasn't texted me back this morning and I suspect he got his phone taken away... Again πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
thank you!!
i’m glad you like it bc I made it while I was half asleep πŸ˜‚
lol thank you!!
i love himπŸ˜‡πŸ˜
ahaha aww that’s sad but he’s amazing like i can’t sometimes