-press like-

multifandom_

-press like-


438 32
ITS BEAUTIFUL
THANKYOU BABE
Great collage❀️I love it😘✨
THANKYOU ALL SO MUCH FOR BEING MY INSPIRATION πŸ¦„πŸ’•πŸŒΈ
thank you for following me
love all of your edits some on your quotes I find really true and inspirational
πŸ’—πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ Taylor swift!!
yah sure npπŸ’•tysm you are really niceπŸ˜˜πŸ¦„i'll put it in the remixesπŸ’¦
hope this helps don't forget to give credit to grandetutorials😊🀘🏻
Hey Fandom 😘 Thanks for the tips. :333 My page is getting bigger.. hope it's like yours lol
if you want a post about you go to Morganda1 and follow me and you will get a post on you ok?
just tell me interesting things about you
Of course you can! It would just be great if you tagged it with #growingsunshinestyle or something like that πŸ€—
No problem they both look AMAZING 😍
what!
Love your posts!! I think it's really nice that you gave Gabby that sweet comment!!
ur icons done!
Cool pic I like Taylor with long hair
so cool😎
cool
never mind I found it
hey it's me thank you for liking my posts it's really kind of u
cold pic
sorry cool pic
You're awesomeπŸ˜€πŸ˜€
thanks guys for the lovely positive feedback! means the world to me πŸŒΈπŸ’•
woah, your edits are amazing and should be featured!!!! πŸ’œI hope one day your account is huge! πŸ’
I love Taylor swift too!!! if you live Taylor then you must be just as amazing as Taylor too! your collages are always so beautiful detailed
hey look at my Taylor swift collage but if here it is
Your collages are the bestπŸ’œπŸ’œ
love it!! πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—
Wow, how did you do all those edits? They're amazing!! ✨
thanks hun😘 I will definitely give you my other account🌻 do you have kik, so I can tell you it?
oh I'm sorry about thatπŸ˜ͺ but I don't have those.
Spam for spam?? πŸŒΈπŸ’Ž
thanks (: so where are you from? I'm from the u.s.
Spammed back!! 🌸😜
🌏
wow this is good 😍
good job on this collage! do you use any specific apps
Thats so good and pretty! 🌻
love it
the colors go really good together
and I like Taylor
I love the colors and the pictures
wow I like your page I like your edits 😲✌🏻️✌🏻πŸ”₯how can you make them???
πŸ˜„πŸ‘Œin my opinion it's perfect
wow this collage looks so nice. it's really beautiful! and inspiring! thx for the nice comment on my page
Taylor swift is da best!
remember me ? u said I'd get a spam of likes if I liked this post?
ps ur posts are really good
um Shawn is my bΓ¦ so back offπŸ˜‚βœ‹βœ‹
Thanks :)
..OMG OMG OMG OMG OMG I LOVE THSI COLLAGE IT'S THIS COLLAGE SHOULD BE ON FEATURED AND U SHOULD BE ON THE POP PAGE!! YOU ARE AMZING THIS COLLAGE IS BEAUTIFUL
POP PAGE U ARE AMAZING!!!!
you are more amazing than me!
do you want to be my buff
Girl like me in my page we besties now 😝
pretty in blue 😍
that is beautiful how do you do it
I did now can u pleeeeaassee go remix that picture you just commented on πŸ‘πŸ™πŸ™ƒπŸ€“πŸ€‘πŸ€—
ohh haha my name is jecoria
and u don't have to fill everything out
I LOVE IT....πŸ’
Hello! You asked for the app I used for my featured collage. I made a white background collage with just the words on Phonto, then I used Photoblend to combine the words with the background picture
wow thankyou so much x
cut
cute !!!πŸ‘ŒπŸ€—
I love Taylor Swift great job!
Wow gorgeous
I love this!
it's so lovely how did you do it all
you're soooo good your me piccollage fav great job!!!!!!!
love it 😘
i just love de pic 😍and i love your account πŸ’˜πŸ’Ž
I luvvvvvv this pic best collage πŸ˜‰
love the color schemeπŸ’™
omg I luv it!! AMAZBALLZ GURL!!! KEEP UP THE GOOD WORK!!! xoxo inspirational_light😘
I am TOTALLY following you !!! ❀️
πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜„
THIS IS AMAZING AND YOUR AMAZING I MEAN UR COLLAGES ARE MIND BLOWING πŸ‘ŒπŸΌπŸ’–
cute!!
This is. FAB πŸ˜‡
Stop Right ThereπŸ™…πŸΌ. Thank You so much for your amazing presences to my account. The qualities you possess are unexplainable, so I will leave it with 'Imagine all the nicest words that have ever been said to you, bundled into a ball, like a snowball, that when you roll it gets bigger and bigger. Once you have done that, times that snowball by the highest number you can count to, then you might have about half of what you really are'. I haven't commented because I want the spam, I have commented because their is not many people on here like you. Give the huge spam to someone that needs it. All my love, and..... HAPPY HALLOWEEN! x
I love this pic collage, your really good at it.
it's really inspiring
I love her dress
I love this so much it way better than I could do
I know, I wouldn't even know how she is, I hope she's okay too!
thanks anyway😘
Please follow this account it would be very appreciated! It is unionjloverforeverxx back up account since she got hacked. Thanks πŸ˜ŠπŸ’•
thanks for following!
Just wanna say thanks again for offering your other account. Sorry if I seemed mean in any way xx
Thanks for being understanding. Yeah me too.
I use blacklisted (downloaded from dafont.com) , Lavender Sturdy, and some others on phonto
love it
oh sorry the lavender one is the cursive one. the arrow one is called arrow creator on dafont.com
your are SOOO welcome. you deserve so many more followersπŸ’―β€οΈ
no probπŸ˜‰
hey!
okayπŸ˜‚lol:) I'm okay
I might read it after I'm done with Percy Jackson. Do you like Harry Potter? I am in love with Harry Potter😍
Aw man!πŸ˜‚You should totally read it!!!! It was INCREDIBLE!😱
Thanks I like yours too😊
My sister has the Maze Runner series so I may read it after finishing up a few other books. I am also reading the Diary of Anne Frank which is quite enjoyable!
Thank u for the spam!!!
Do u think that u can give me a shoutout?
Like the icon u have? if u can make it similar then I want on pic collage please.
oh. did you go to dafont.com, type in arrows, and download? or did that not workπŸ˜•
no problem☺️
I suggest interacting with your followers. co-own a few accounts!(I co-own kabekamad and 7TimezTheWeird) do some give aways! have a Q and A! do a contest πŸ’β˜ΊοΈ hopefully this helps. you can also ask people to check out your account and if they like what they see they'll follow youπŸ˜‰
hi
thanks for saying I'm inspirationπŸ’–
yeah I used Bazaart and just adjusted the transparency of the text:) if you do a collage like mine would you please give credit? just if you do like the one worded see through thing:)
love T Swift
can some of you guys pls fowlo me
I honestly like the background!! it's so cool!!!
beautiful😍 and love it ❀️
Pretty and creative!
omg😍😍😍
LOVE LOVE LVOE LVOE LOVE LOVE LOVE!!!!! pant pant..... love... it!!!!!!
Taylor is the best
love it! love T swizzle
love it and follow me to
please follow me! if you follow me I will follow you back and give you a shoutout
I just followed you and your pretty πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ˜˜
Taylor SLAYSSS!!πŸ’–
do you want to be my friend?