Imagine Dragons, New single - Next to Me. I absolutely love this song 😱😍 what's your favorite Imagine Dragons song?

Assets?key=ae56a0ac5a6406a74f272543451bf5ae&size= _Sk8ter_

Imagine Dragons, New single - Next to Me. I absolutely love this song 😱😍 what's your favorite Imagine Dragons song?


Heart 294 Response 0
YOOO I LOVE THIS SONG TOO
I really like Thunder or Demons !! β™₯️
she was GOODVIBRATIONS!!!!!!
it really is πŸ˜‚πŸ‘πŸΌ
believer
Thanks! 😜
Thank you!!!😘Although mine is trash compared to this!! This is so creative!!!!😍😍😍
I love this❀️
LOOOOOOOVE IT!!!!!!! 😍
β€œshattered on the ground”? oh no it’s all broken and on the floor!
thanks ❀️❀️❀️❀️
cool!! and no problem :)
could you follow me plz
This is stunning!πŸ’•βœ¨
πŸ³πŸŒŠπŸ™πŸ§œπŸ»β€β™€οΈπŸ¬ROUND 1 IS UP!πŸ¬πŸ§œπŸ»β€β™€οΈπŸ™πŸŒŠπŸ³
NP And Thanks!✨
do u want to collab
no probπŸ‘ŒπŸ»πŸ‘ŒπŸ»
THIS IS BOOTIFUL πŸ’“
<3 Imagine Dragons!
Demons is their best song (in my opinion)
im obsessed with this song😍😍😍
that looks past my level 😒
I’m so flipping lazy when it comes to my edits I slap a quotes from google on there and then change the size of the words and call it a masterpiece which it is heheheh 😏
aRt
AOTD:thunder and believer lol
thx u!
no, I'm not but thx for caringπŸ’œ
tysm!❀️
thx for the likes
Thanks!✨
hi! thanks for the comment! also, why did you delete our collab?
my fave is demons ✌️️
but I also love whatever it takes and dream πŸ’—
no that’s ok I was just curious ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
this is absolutely stunning!!!πŸ˜²πŸ˜πŸ’•
πŸ‘ŒπŸ‘Œthis is amazing πŸ’—
hey! sorry I didn't get back to you! I've been really busy, but I am good! what are you up too?
thats so cool!! mines on march 30 so like two weeks away but whateverπŸ˜‚
thank you girl πŸ’• I’m trying to enter this dang year book drawing competition but they said that I can’t draw anime 🀯 MIND BLOWN at that moment like that the only thing I draw well πŸ‘ like nooo πŸ‘πŸ‘
wow!! only 6 days apart!!!
This is a really cool collage!AOTD:Thunder
Thunder ALL THE WAY
AOTD: Believer for sure.....
Collab?
Probably either Walking the Wire or Whatever it Takes I can’t decide 😝
next to me makes my heart shatter every time I hear it ;)
Thank you sooo much for the spam and the comments!!! ❀️ xoxo 😘
OMGOODNESS I LOVE THIS SONG!!!!!!!!
but my fav is probably Thunder or Polaroid or Demons.