7.17.21 tap
inspired by euph0ria-
UGH THIS IS AWFUL
i just needed something to post and this is what happened 🤦‍♀️ 
q: have you listened to people watching by conan gray?
a: you better say yes or i will find u 😤

live4art

7.17.21 tap inspired by euph0ria- UGH THIS IS AWFUL i just needed something to post and this is what happened 🤦‍♀️ q: have you listened to people watching by conan gray? a: you better say yes or i will find u 😤


50 1
NOO I LOVE THIS
this is sooo goooood
WOAH THIS IS STUNNING
Hi! I have a collage contest that I am doing because I hit 500 followers! I'd love for you to join! More details on my account
aotd: no... lol
OMG WOWWW!!!!
THIS IS SO PRETTY!!!
hey! we haven’t talked in a while, how are you doing?
PRIZE LIST UP, PLEASE COMMENT WHAT PRIZE U WANT (IF HONORABLE MENTION) AND IF ICON FILL OUT ICON SHEET IF BACKGROUND PACK TELL ME WHAT THEME. IF U WON 1, 2, 3 PLACE PLEASE FILL OUT ICON SHEET AND COMMENT WHAT BACKGROUND PACK THEME (sorry for copy and paste)
amazing work
Icon Contest on my page! I would love to see what you guys come up with ☺️ Due date August 1 🐸
what theme bg pack?
GIVEAWAY on my account!! I would really appreciate it if you would enter!!! EVERYONE gets prizes!!! sry for copy and paste:) luv, 𝓇𝑜𝓈𝑒🤍🤍
reply from my extra: that’s totally fine you have until 9 aug and if u need an extension pls do ask!
Hey! This is me, Flying_Frogs. I’ve decided to make a extra account were I’ll be able to host contests and chat. This will allow me to keep my main account a bit more organized ☺️🐸 Come check it out! (sorry for the copy paste, feel free to delete :)
The time has come! I am finally hosting a contest. Come to my page to check it out! I’m so freaking exciteddd, thank you for your time 🙇‍♂️🐸Flying_Frogs
Hi! This is Me_4life but on a different account because I don't want Lxvely_vibezz to see this! Her birthday is coming up and it would mean so much if you could go on my recent post (on this account) and say happy birthday!
hey go check out my page☺️☺️☺️
hi there! many of you know me on pc as my nickname “Golden” but I recently shared my real name, Jenna. Lately, I’ve been trying to improve my account as far as my activity, posting, responding and much more. If you have any tips/advice, please let me know! I’m still taking username suggestions as well • Jenna (Sorry for the copy and paste, feel free to delete)
it’s fine I’ll be re-judging anyways but I’ll explain clearly as much as possible and show how I rated each and everyone. I want to let you know beforehand that results may not differ
pretty!
YOU'RE SO TALENTED OMFGGGG
YESSS LOVE THIS
aotd: no, but i’m going to listen to it now so pls don’t come for meeee
aotd: WAIT NO I’VE HEARD OF IT NVM
I LOVE THIS SONG
i just didn’t know the name of it 😂
GAAA I LOVE THIS SMM 😭😭😭