☀️🌻Happy Wednesday!🌻☀️ 5-11-22 This collage is inspired by @GatheringBlue
Shoutout to @Sage- follow her rn!
How are y’all?  I’m  going to a beach house on Friday! And I’m super excited!😊 Also my cousin’s wedding is on Sunday!!! Yayyyy
Please spread positi

sweet_lavender

☀️🌻Happy Wednesday!🌻☀️ 5-11-22 This collage is inspired by @GatheringBlue Shoutout to @Sage- follow her rn! How are y’all? I’m going to a beach house on Friday! And I’m super excited!😊 Also my cousin’s wedding is on Sunday!!! Yayyyy Please spread positi


66 2
☀️🌻Happy Wednesday!🌻☀️ 5-11-22 This collage is inspired by @GatheringBlue Shoutout to @Sage- follow her rn! How are y’all? I’m going to a beach house on Friday! And I’m super excited!😊 Also my cousin’s wedding is on Sunday!!! Yayyyy Please spread positivity! It’s very important especially right right now!💕 #NOh@te Aotd: avocados 🥑 or mangos 🥭? Aotd: 🥑🥑🥑🥑 (I don’t rlly like mangos that much only dried lol 😂) I hope you have a blessed day! God loves you!❤️
Omg I love this ❤
Wow! This is stunning!!
Ahhhh this is absolutely gorgeous 🤩🤩 and oooh a wedding so exciting!!!! im assuming it's at the beach?
STUNNING
thank you⭐️
STUNNING LIANA!!!!!
omggg shoutout to me tysmmm♥️
oooooo beach and congrats to your cousin!!! aotd: mangoes 🥭 I’ve been eating too many mangoes these days
hahaha
thank youu!
and m thats awesome! ive played for 9?? years now I think
wbu? :D
Lol thank you🙂 btw did you change ur pfp? Whenever I look at ur account ur icon doesn't show up
Btw I forgot to say this is awesome
Have fun on friday!!
THIS IS SO PRETTY ✨😍✋
I LOVE THE QUOTE
have fun!!
I wish I was a pro :’) and yes! Ive changed my own strings the past few times :D
3 years is still such a big commitment! how did you start playing?
AHHHGG STUNNING
aotd:i like mangoes but u can have avocados with more things so avocados 🥑 forsureee
also what ur so lucky !!! and no way!!!! it’s my cousins wedding tooooo
like next week
and i’m so excited!!!!!
Ty!
thanks! ☺️
Dude this quote is aaaaaaa, I often have the need to do everything perfect so I absolutely love this quote
Also tysm, how are you?
I'm really good! You?
Nice to meet you too Liana!
I do have a main, but I’d like to stay anonymous
Absolutely beautiful love the quote!!💞
Would you like to collab?
hahah i h8 my keyboard too
it’s a she
yummm 🤤
love your new pfp
Hi!! Aw yeah of course I would love to!!! You did win a collab for my Christmas contest and we havent done that collab yet!! When do you want to start?!
low your pfp!!!
random and sorry for easedropping but I saw that you listen to unity by Alan Walker. SUCH A GOATED SONG ITS ONE OF MY ALL TIME FAVS
also this is stunning !! my plans for this weekend involve lots of self care. school had me running at 100% since end of March and I’m utterly exhausted 🥴
oh fun! I was still a wee child that didnt think individually so my parents were mostly the ones who got me to start violin
omg I love this smmmm!! 💞✨ I LOVE ur pfp btw~~
ohhh gotcha
well the beach is still rlly fun!!! i hope u have a good vacation
hey how are you?
So pretty 🤩
I LOVE THIS SM💕
atod mangoes
ya lol
np:)
ywww :)) 🤗
ooh you changed it! i still love it though 💕💕
do you like hairstyles?
ty Liana!!! love your new pfp!! how are you?
no no you're good☺️😂
yeah!! you can if you want!! btw i love your new pfp! :)
have fun on ur beach trip!!!!
ooooo have funnn!!!
Awwww thank you so much!😊
Yes dried mangos<3 🥭
Would you like to collab?
ehehe its fine!! i love the name so much and this collage is amazing 😻
Great message as always! I love this text!!!
How have you been?
Thank you!!
tysm!! it’s giving spring fs 😛
beautiful ❤️ hru?
heyyyy!!!
this is so pretty! love the quote!
hey!
thank you ❤️
Honestly pc just get more dead as the years go on but there’s always a new batch of people with great talent! So you come when you come!
thank you!! haha, glad that you’re excited :)
Liana!! thank you so so so much
omg Liana tysm!!! Ik it’s very weird!! how are you?
looks like you’re at school very bored lol 😂
yeah!
yes at school learning English and my head hurts
aren’t you? or you just took a day off?
it’s about to end tho finally!!!
ohhh I’m sure you did awesome on your test!!! pretty sure it was math lol 😂 and enjoy lunch break! I’m going home and having a nap!! and I hope your head feels better too ♥️♥️
aweee ty Liana!!!
AWWW TYSM❤️❤️😭😭
love your new pfp!!!💕
heyyy Liana!!♥️
hiii wyd?
in school too getting to ready to get dismissed
why wbu? still in school?
omggg what 7???
I only have 4 courses this semester...
good luck Liana 😉
I MISSED YOU SO MUCH LIANA!!! 💕
npp!!! how are you?
haha no worries liana you’re all good 😆💓 also 100th comment woohoo!
but yeesssss khan academy is such a mvp
omggg you just got home? it’s around 4:00 there pretty sure!
AND TYSM LIANA!!! YOURE SOOOO SWEEETTTTTT♥️♥️♥️ily
thank you 🤍
LILI!! (ok if I call u that lol?) You are so sweet and kind tysm!!! 💕 ur so good at text too!
wow just guessed!!! awee that made my day
pretty good! been busy trying to finish up school this week and stuff... wbu
this is so pretty!!! aotd: 🥑
thank you!
that is so cute