the broken hearts club / gnash / feb. 18, 2021

created for contest held by l_lyly

wanted this to have a rejected princess feel 🤷‍♀️

lol idk how to deal with snow & cold. wtf tx?

mm33ss

the broken hearts club / gnash / feb. 18, 2021 created for contest held by l_lyly wanted this to have a rejected princess feel 🤷‍♀️ lol idk how to deal with snow & cold. wtf tx?


33 1
wow this is gorgeous 💞💞😱😱😱😻😻😻🤭🤭🤭🤩🤩🤩😳😳😳💞💞💞😤😤😤😍😍😍🎉🎉🎉
This looks so pretty 💕
OML DUDE THIS IS GORGEOUS 💗
INSANE. LITERALLY FIRE 💀💀
and hehe thanks for liking the concept
thank you!❤️❤️
Hey there!! Round 1 has begun.
I really like the flowers!!😊and oof :(( Texas really be going through it. I’m from PA so I’m kinda used to the cold😅but I hope you’re able to stay warm🧡🧡
thank you so much!!
thank you! i haven’t made a collage i 3 years but it definitely took some practice. your collages are already so nice though! :)
in*
Ooh, very beautiful!! This is actually the first winter that I enjoy, we have had so much snow and everything is just so beautiful!! The picture in my travel collage was taken on Malta, about a year ago I was there, sigh...
haha😂and you’re welcome!🌸and oof omg😣I really hope things get better soon💙
t y s m.
yes lol
TYSM!!!! 💓
This is incredibly beautiful😦
@Caption This definitely has those vibes💖🤩 and aww I’m sorry dude...hoping things start to get better soon👀😔
Yes peachy pls
aww ofc
and that’s so great to hear😎
nobody in my family drinks tea so we don’t have any :(
ok you are in team grunge
Hello thx for joining my contest I will be posting the first contest tomorrow it will be due on March 1st thank for your participation and I’ll wish you luck for tomorrow