is it legal to still be obsessed with percabeth in 2020?? bc my friend said she ships percico now :( anyway idk if i like this collage but take it anyway because its my way of coping with the fact that percy turns 27 this year and i hate growing up :’) co

827x827 thecrazyravenclaw

is it legal to still be obsessed with percabeth in 2020?? bc my friend said she ships percico now :( anyway idk if i like this collage but take it anyway because its my way of coping with the fact that percy turns 27 this year and i hate growing up :’) co


Heart 52 Response 3
anyway i discovered the lightning thief musical a few hours ago and i’ve already memorized half the soundtrack i fREAKIN LOVE IT it’s like the accurate film adaptation we were promised and never got 😭😭 i’m so happy anyway QOTD: fav fictional ship? AOTD: aaaa probably percabeth bc it’s rlly the first ship i ever started shipping so it holds a special place in my heart :’) also remixes for some extra memes (in addition to piper and leo up there lol)
THIS IS SO CUTE
even if i know nothing about this ship still 🔥
dis is ADORABLEE
eEEEEEE
noo problem :)
OOOOOooooooOo
I LOVE THISSSS😍
niceee I love the text of this raven! re:// Yeah, but nothing out of the ordinary haahahah
😂 thanks
ALSO YEAH I HAVE COMPETITIONS IN LIKE TWO WEEKS AND I AM NKT READY ASSHSHHDHSHS
NOT*
this is super pretty
I MISSED YOU OMG
the water is so therapeutic to me. Haha. Yesterday was a long story.
First, we made dumplings and short circuited the classroom. Then, I didn’t really do anything at school despite finals. I actually was productive in English for once. After THAT, I found out that my friend was dating my childhood friend, there was no hard feelings but I didn’t see it coming. Afterwards I spent 3+ hours with my panic crush at a club and he actually acknowledged me which was weird.
So overall, there were just so many surprises and the day ended up becoming too good? If you know what I mean. lol 😅💞
Also, tysm for having the link in your bio lead to the slack space!
YW and thx too
cuteee
This looks awesome I love the text you used it looks amazing with the background:)
Sooooo, IM DOING A QandA! Ask me 5 questions (anything except Where do u live or similar stuff to that ↑) Questions: I will be answering these by next week (can be earlier or later depends)
Hi! What’s up? Just to let you know I have a contest up and I think it would be amazing for you to enter!!!
lol yeah I did find it!
thx for the spam!
okk so it happened two days ago, i was waiting outside of school and i met this guy, and we started chatting for like half an hour. he was nice and well-mannered, and we both had the same interests. 👌🏼 and then my mom came to pick me up so i had to leave. i thought that was the end of it, but nooo. yesterday at school, i saw him walking behind me, and he "accidentally" stepped on the back of my foot. (i could tell it was on purpose, yknow?) and he was like "oH sOrRy" and i was like "its fine haha" and he walked next to me and goes "so how are you?" and i was like "fine." and we walked to the cafeteria together. then he goes, "so about yesterday, i just thought you were super nice and pretty, and i didnt know you well, but then we got to talk, and, well, i really like you. a lot." by that time i was just staring at him, blushing red 😂🤦🏽‍♀️ then he went "soo, do you want to go to the end of the year dance with me? like, its fine if you dont want to," i stood there for about 5 seconds then was like "i dont know, i need to think about it. but ill give you my number for now." so i gave him my number and he goes "ill text you later, then?" and i nodded and walked away to see my entire lunch table staring at me. 😂 they all huddled around me and they were like "we heard EVERYTHING cami. dont do it!" and i was like "why? he seems nice." but then........
they started telling me stories about him, weird stories. they claimed that he had already asked them all out. they actually said once he asked out SEVEN girls on the same day! and also, i had just met him yesterday and i think he was rushing all of this a little. over text later, i made it clear to him that i wasnt gonna be just another girl that he was asking out for attention. then, he asked me out on a date to this park, and i was like "oKkK you're being a little too persistent dude." i made the decison that i wanted to stay friends with him. when i told him, he was like "i admit, ive asked out girls before, but not REALLY ask out like you." BRO its the exact same thing! also hes had crushes on sO many girls in my school, i feel like im just next in line. and i never like to feel like that. so thats why im staying friends with him for now
i just broke it off with him too.❌✋🏼 he goes "youre really pretty and nice, and i legitimately like you."
then i was like "then you're going to have to get over me because im not interested in anything more but friends."
I WAS LIKE AAAAAAAAAA I ACTUALLY DID IT IM NOT CHICKEN