Hello September ! β˜ΊοΈπŸ‚πŸ’•The year has flown by so quickly ! πŸ˜±πŸ’—
Happy Autumn/Spring wherever you are in the worldβ›…οΈπŸŒ³πŸ’ž

640x640 Artistique

Hello September ! β˜ΊοΈπŸ‚πŸ’•The year has flown by so quickly ! πŸ˜±πŸ’— Happy Autumn/Spring wherever you are in the worldβ›…οΈπŸŒ³πŸ’ž


Heart 588 Response 16
^^ ❀️🌼
love❀️✨
stunning ✨
this is GORGEOUS
Beatiful!!
AMAZING! I'm fine :))
Gorgeous! I'm waiting till tmr 2 post my September collageπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’™πŸ’™
I love this! I feel... inspired! Lol
oml this is incredible Abby!! an gorgeously way to welcome September yayyy!!
Wow amazing!!
hey lovelies πŸ–€ would you mind checking out my collages? and follow me if you want! πŸ’«πŸ™ŒπŸΌ If not, please ignore this 🌸k thanks, bye xox mel
CONGRATS ON THE FEATURE BESTIE!!! πŸ˜±πŸ˜±πŸ’•πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
no plz don't remind me that I have to go back to school in less than a week!! this is beautiful tho
AHHH LOVEEEE THISSSS
and YESSSSSAS πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ POPCORN T-REX 🍿✨
well I haven't I've just sat round a campfire and the smokes gone in my face! πŸ”₯ and did u see where I went? YOU WON'T FIND ME EVEN WITH YOUR SECURITY CAMERAS!!!!!!!
also beautiful collage! have u started school yet?
FEATUREDDD
CONGRATS ON THE FEEEAAATUREEEE ARMADILLO πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
tysm!! well done for the feature, you completely deserve it!
ahh im excited
np at all Abbster, I'm SO happy for you, like a proud mother lol!! I honestly NEVER decorate my room too, but TODAY WAS THE DAY !!!! 😱😱 how was YOUR day?
literal proof that nobody on pc is in the southern hemisphere (I'm just going to post this comment everywhere I see an autumn thing)
Hi Everyone 🌸 Check out my latest contest ✨ Many prizes up for grabs! 🌷 Get in quick before it ends! πŸ–€πŸŒΉ
Not really! I'm going back to school soon, so a bit stressed about that! β˜ΊοΈπŸ’•πŸ˜‘ xxxx
AHHHHHHHHHHHHH!!!!! CONGRATS ON THE FEATURE ABBY (my paperclop bestie) YOU DESERVE IT SO MUCH AND YOU DESERVE IT SO MUCH!!!!!!!!! This is truly wonderful and I actually can't stop looking at itπŸ˜±πŸ˜±πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰how are you Abby??
AHHHHHHHHHHH!!!!!!! CONGRATULATIONS ON. THE FEATURE ABBY!!! YOU DESERVE THIS FEATURE SOOOOO MUCH!!πŸ˜±πŸŽ‰πŸ˜±πŸŽ‰ also you're welcome!! but this is stunning!!! congrats again Abby!πŸ˜˜βœ¨πŸŽ‰πŸπŸ‚
Thank you! I saw this and I'm like OMG I WANT TO MAKE SOMETHING LIKE THIS lol
CONGRATS ON FEATURE!
Oh! πŸ˜‚πŸπŸ‚β€οΈπŸ’™πŸ’•
congrats on feature!!!!πŸ’—πŸ‘πŸ˜Šβœ¨πŸ˜±
thank you congrats on the feature too!
Np!! Thank you so much! And congrats on the featureπŸ˜˜πŸ’žπŸŒΏπŸ’
I'm great hru? xx πŸ˜˜πŸ’•βœ¨πŸ
YESSS I'll GO TO THE COTTON CANDY STAND *runs* *trips over gown and falls* I'M FINE *gets up and runs* πŸ˜‚
THANKS ABBY!😱β™₯️congrats on your feature too!!!😱
I knew it would get featured
no problem at all Abby, I'm good thanksπŸ’“
I'm good, how are you?
oh. I was born in Australia but I live in England!
YOU WON'T FIND ME BUT I'LL GIVE YOU A CLUE WHICH COUNTRY I AM IN. clue: the president is orange πŸŠπŸ˜‰
CONGRATS ON THE FEATURE ABBY!!!πŸ‘πŸ‘πŸŽ‰βœ¨πŸ˜
thanks!πŸ˜πŸ’ž
congrats on the wonderful feature!!!
Congrats on the feature!!!! I can't think of anyone else who deserves this more than youπŸ’• So how's the password gonna work....
Hi There 🌸 Check out my latest contest ✨ Many prizes up for grabs 🌷 Get in quick before it ends πŸ–€πŸŒΉ
this is incredible! πŸ’“πŸ’•
I'm alright armadillo missing our CRAZZZXYYY CHATS πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
this is stunning! how are you Abby? πŸ’–πŸ’žπŸ’“
#hugergames4life I'll definitely win πŸ˜‚πŸ˜‚
plz help me get my post to 100 +
Amazing Edits!!! ❀️❀️
mm this is lovely to look atβ™₯️ I'm so ready for colder weather to come.
I love in Australia too, so I know where you are coming from
want a new icon crashing waters
Hi There 🌸 Check out my latest contest ✨ Many prizes up for grabs 🌷 Get in quick before it ends πŸ–€πŸŒΉ
heyo
Thanks
Np!
OMGGGGG FEATUREDDDDD OMG SO FEATURE WORTHY AHHHHH 😍😍😍😍
i'm good, quite tired, but good! you?☺️
it's like 2am here i never sleep ughhh
I started this year actually!πŸ˜˜πŸ‚βœ¨πŸ
I'm good!!hbu?xxπŸŒ»πŸ’•βœ¨
just wondering,would you like to have a joint acc with me??Im actually thinking abt having a collab acc with about 4-5 people?Ahaha what do you think?πŸ˜βœ¨πŸ’•
it's okay- no need to worry! πŸ’–πŸ˜
hi Abby! sorry I haven't been talking for a while πŸ˜¬πŸ™ˆ how are things?
Hi There 🌸 Check out my latest contest ✨ Many prizes up for grabs 🌷 Get in quick before it ends πŸ–€πŸŒΉ
SLAY
hey! you have been accepted into Hogwarts! please join us!✨
Hey PC famπŸ€™πŸ½Warming this is a self advertisementπŸ™ƒbut I need y'alls help. I've been struggling with a gaining active followers so it would be an amazing if you could follow an stay tuned to my account. I mostly post outfitsπŸ’–if you got to the end of this tysm❀️❀️luv y'allπŸ’•
My holidays have just started but exams are near so i need to study the whole holidays πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ How about you?
Hi There 🌸 Check out my latest collages! 🌷Enter my contest for a spam! ✨ Follow for follow! πŸ–€πŸŒΉ
luv the caption and all ur posts , i just got pic collage and u are one person i found and wanted to dollow straight awayπŸ˜ŠπŸ˜πŸ˜„πŸ˜Ž
contest on my page!!
I love this sm!!! You are so talented πŸ’–πŸ˜‚
check out my account
Check out my new account! Contest with prizes, quote collages, & I make icons!πŸŽ‰
I know the year is so fast
hey lovelies πŸ’– could you check out my collages, and follow me if you like 🌸✨if not, just ignore this πŸƒk thanks, bye xox mel 🌻🌱
please follow me at 4457
congrats on the feature Abby!
If you like posts that are soooo relatable check out my account! I love teenager posts! 😘😍
Hey PC famπŸ€™πŸ½Warming this is a self advertisementπŸ™ƒbut I need y'alls help. I've been struggling with a gaining active followers so it would be an amazing if you could follow an stay tuned to my account. I mostly post outfitsπŸ’–if you got to the end of this tysm❀️❀️luv y'allπŸ’•
yep
congrats on the feature Abby!!!
Hi there! 🌸 Check out my latest collages including my contest ✨ Follow for follow 🌷 Thankyou! πŸ–€πŸŒΉ
hey lovelies πŸ’– could you check out my collages, and follow me if you like 🌸✨if not, just ignore this πŸƒk thanks, bye xox mel 🌻🌱
I did something very similar too haha
wonderful artistry congratulations πŸ’–πŸŒΉπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Hey there! 🌸 Could you check out my profile ✨ Follow me if you like! 🌷 If not, please ignore this πŸ¦„
100th comment!
AHHHH THIS IS BEAUTIFUL!!! 😍😍😍
Congrats on the feature! Follow me for some cool collages! πŸ˜ƒπŸ©πŸ’š
I will follow back anyone who follows me:3
I AM FOLLOW FOR FOLLOW
don't you just hate @gazeIIe, I know I do! 😁Come follow me on that account for all you @gazeIIe haters! 😁
check out my account
melon poppin
Sorry for the self advert!β˜€οΈThis account is owned by three kids, one boy (13) and two girls (12, 9). From our username you probably guessed.πŸŒ™We're runaways. We wanted to share our experience through blogs and photos. πŸ‘»Street life can be hectic and we want to share our lives with you. What are you waiting for? Go check it out!πŸ€
LOVE THIS!!😍😍❀️
go to my accounts peeps :)
love it
contest on my page
check it out
be sure to like and subscribe also comment down below
I ❀️ this
love it so much ❀️ follow me
Heyyy! Wanna check out my profile? Maybe even follow me! Thx Baii :3
this cool pic
# pumpkin spice # Starbucks