Tbh yes it does look like others edits on PC but I just let my creativity flow when I saw that photo of Tae also follow my 2nd acc @rosetbrl_ I deleted my old one I’m starting fresh on there

750x750 rose_panda

Tbh yes it does look like others edits on PC but I just let my creativity flow when I saw that photo of Tae also follow my 2nd acc @rosetbrl_ I deleted my old one I’m starting fresh on there


Heart 222 Response 1
I love this so much 🙏🏼🙏🏼
this is sooo BEAUTAEFUL 💕💕
okay but im very stressed rn
I have 2 test tomorrow which I’m still kind of iffy on and a quiz....and on that same day tomorrow i will write my 3 page essay and then finally get to start my study guides for midterms
idk about this...like last week my grades went up and then yesterday like almost every subject dropped some way
Beautiful Eomma❤️❤️❤️
yea they aren’t bad...but some are a little lower than last quarter
oh hey~ btw not to add any stress or anything, I’m just reminding you to enter my KPOP games 😊
of course 💫
gorgeous!!💓
gorgeous
YASS CONGRATULATIONS ON THE FEATURE!!
stunning~ and YASSSSSS CONGRATS ON THE FEATURE!!!! 💕💕💕💕
np
OMG CONGRATS ON THE FEATURE
IT GOT FEATURED! CONGRATS!!❤️✨
np and thanks for calling me by my name
tysm! this IS BEAUTIFUL I LOVE IT 😍
hi I love your collages
follow for follow?
ok I'll expect that. also I was wondering what's your name¿?
LOVE THIS HUNNY!
You know how people use “you’re so ugly ah I’m blind” as an insult (it’s ok if it’s just banter but otherwise just no) well... this is so beautiful that I don’t think I need to wear glasses anymore 😂 you’ve improved my eyesight through this beautiful masterpiece
I just noticed, my username is darker_oceans but I haven’t made an ocean edit 😂 I’m going to give you a caption shout out when I do for reminding me 😂
thanks for the follow💕
AHHH IM DYING THIS IS AMAZING
this is amazing ❤️😱
*Self advertising warning* You are an amazing collager! I’d love if you’d join my contest! It also has Great prizes! So hurry up! ❤️
tHIS IS PERFECT UHMMMMM TEACH ME YOUR SECRETS 😍
oMG AND CONGARTS ON THE FEATURE BB!
I’ve forgotten what to call you lmàø what’s your name again? >~<
oMG CONGRATS ON NEARLY 4K FOLLOWERS REEEEEEEE
ok thanks Emily
who needs spam of likes/comments or a follow? just let me know and I’ll be glad to help😊
do you own it ?
beautiful as always!!!
congrats on the feature! 🤩
this is beautiful❤️
this is GORGEOUS!!!!!
This is so pretty!! Congrats!! :D
WOW CONGRATS ON THE FEATURE THIS IS FABULOUS😍
OMIGOD THIS IS ART
yayy 💕💕 thanks 💞💞
i have midterms this week....
so how have u been doing
u still gonna quit soon?
incredible❤️💜
love this!!💙💙
LOVE THIS AAAAAAH
wow your so talented!!!! no joke💖💖💖
I’d love if you’d join my contest for 300 followers! There’s great prizes too, so you’d like it hurry up! ✨🌸
OMG CONGRATS ON THE FEATURE PC FINALLY DOING SMTH RIGHT FOR ONCE
please enter my icon contest
hi
congrats! there is a contest on my account
(self advertisement) ur posts are amazing! Would you like to join my galaxy contest? You automatically get a shoutout! So hurry up, it’s due to 10 February! Thanks and have a nice day! -KittyStarLM