๐Ÿ“ฐ 12 june 2021๐Ÿ“ฐ
my entry to @Shiyah6 contest!! more details abt my contest coming soon xx
qotd: favorite cake flavor
aotd: DONT CANCEL ME BUT VANILLA IS THE BEST โœ‹

halodreams

๐Ÿ“ฐ 12 june 2021๐Ÿ“ฐ my entry to @Shiyah6 contest!! more details abt my contest coming soon xx qotd: favorite cake flavor aotd: DONT CANCEL ME BUT VANILLA IS THE BEST โœ‹


81 2
YESS OLIVIA RODRIGO๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ THIS IS STUNNIN
Fr Iโ€™m about to make this my new wallpaper
and THANKS SMMMM ur too kind๐Ÿ˜ญ
TYYYY BESTIE
aww wow OMG THIS IS SO AMAZINGLY GORGEOUS
IM IN LOVE HON ๐Ÿ˜ฉ
aotd: like the yellow cake ig with chocolate frosting ๐Ÿ˜Œ but i literally love all cake ๐Ÿ˜
AKDJNDAN THANK UUU๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
BRO THIS IS GORGEOUS WOAH
AOTD: literally any cake idec just cake in generalโค๏ธ
OMG AMAZINGG
it matches the vibe of the album so well ahhh
@caption omg samee vanilla cake is the best
ah this is so pretty! i love how it matches the pictures in the lyric video for favourite crime๐Ÿคฉ
aotd: same vanilla keep it simple๐Ÿ˜Œ
I HAVE NO IDEA
i just restarted it but i was never rlly active on it till now :)
AGHFGSKTKC THIS IS SO STUNNING!
I LOVE THIS SM AGHHHHHHH ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿ’žโœจโœจ
YOU GOTTA SEE IT
WAIT YOU EAT THEM TOO
no one ever knows what they are when i talk about them๐Ÿ˜ฉ
aotd: CHOCOLATE ALL THE WAYYYY
Aahh this is such a nice style, it's incredible โคโค
wow I love this itโ€™s soo pretty!! ๐Ÿ˜
pretty!
THIS LOOKS INCREDIBLE! ALL THE DETAILS! SHEEEESH! ๐Ÿคฉ
woahhh this is absolutely stunning!
I love this
aotd: strawberry or vanilla
GORG
GORGEOUS *
i sent that without finishing idk whyy
aotd: prolly uh IDK maybe vanilla? but strawberry is good..same w chocolate and like lemon oooo lemon is good
aotd: vanilla
๐Ÿ’œ
LOVE LOVE LOVE
and tysm
AHH TYY
and im glad your summer is going well ๐Ÿ’•
re main: yeah maybe! i only remember like 2 ppl that would know me lol and idek if they are active anymore :/
THIS IS SO GORGEOUS!!!
NP!!
hey beautiful!! ๐Ÿงกi just posted details about my name changing contest!!๐Ÿงก(((i forgot to mention that whoever gives me the best idea wins a shout-out!)))โœจ iโ€™d love your opinions and suggestions on my new name!!โœจlove-bryson_lee_(((sry 4 copy n paste, feel free to delete)))
and i love thisss
yea thx, itโ€™s kinda random lol but kinda cool
yeah! everyone literally left like i came back and everyone was gone loll but im happy with the community we have now! everyone is so kind :)
Haha Thank you!๐Ÿ’“๐Ÿ’“
This is absolutely STUNNING!
NXJDJSKSJS STOPP ๐Ÿ˜ญ YOURE GONNA MAKE ME CRY
seriously, that means so much to me- tysm that made my day- I hope you know that as well! youโ€™re doing great-
Tysmmm gnfjfjfch ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
YES PC WATERMARK PLS BE GONE ๐Ÿ˜ฉโœ‹๐Ÿป
tysm ๐ŸŒˆ
๐Ÿ˜†Hi! itโ€™s fReSh_fLoWeRs with a friendly reminder to join ballet_loveโ€™s summer games! There are 10 spots left as of now, go join! Thank you! ๐Ÿ˜†
Also I love this collage! The vibe of olivia Rodrigo is so perfect!
THANK YOU SO MUCH THEA ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿ’—๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
AHH TYY DUDE
tysmmmmm I love your collages ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
reply from my extra: thatโ€™s fine, if u want an extension u can have one for abt 2-3 days because I actually havenโ€™t thought of the next emoji combo yet. ~lyly
ahh thank you!!
thank you so much๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
Thank you!!
AHH TYSMM๐Ÿฅบ๐Ÿ’•
aGH TYSM ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
why does that sound so fun-
this is so cool bro
lol whenever I try this aesthetic, it either ends up flopping or with me giving up bc finding the images are so hard ๐Ÿ˜ญ
if u need me to remind u Iโ€™ll remind u, u have until 19?
AHH NO PROBLEM DUDE ITS STUNNING
itโ€™s been too long since Iโ€™ve gone screaming while screaming ๐Ÿ˜ฉ
or screaming while swimming rather*
OMG OMG OMG THIS IS PRETTY
aotd: omg i thought i was the only one ๐Ÿ˜‚ vanilla is soooooo good ๐Ÿ™‰๐Ÿ™‰
THIS SHOULD BE HER SONG COVER ITS BEAUTIFUL!!!!!!!!!
omg how do you do this- THIS IS AMAZING
girlll- I LOVE THISS
stunning!!!!
AMAZING