YUS COLLAB WITH
🍁MAPLEBEE 🍁 
Go follow her

498x442 Spotlight-

YUS COLLAB WITH 🍁MAPLEBEE 🍁 Go follow her


Heart 525 Response 18
wowww the shortest caption everπŸ˜‚
ITS SHORT &a SWEET
sure! btw hi I'm Annalee!! βœ¨πŸ’• OMG TYSM YOURR ACC IS AMAZING!!!!!! πŸ’•πŸ’•βœ¨πŸ˜
it was so much fun collabing with you πŸ’“
hey
You WONT freak out right?
you have to promise...I'm not leaving it's just school drama.. πŸ˜”πŸ˜¬
lovely πŸ’•
😀Gillian and I...
may be friends again.
THANK YOUUUUUπŸ’›βœ¨
oh no? I said we may be friends again. I asked her why she was mad she said because of what my brother said. He told her that I said she called to much. (and she really did.) But he wasn't supposed to tell her. I'll be back I'm going on a walk.
TYSM LOVE!! you are so sweet!
awwww TYSM Jenn! πŸ’•πŸ’•πŸ’•
sameee but imma bout to go outside before all the rain from Irma comes
hey wanna continue Rp?
IF YOU WANT IT, TAKE IT
AND IF YOU CANT TAKE IT, BREAK IT
πŸ’•πŸ’•
well if you don't, you're gonna get us caught
I don't know.
we've just gotta stay low key
now show us how bad you can be
Yup!
So just 10 mins ago, my mom sees my brothers spelling paper, he got one wrong. He's only 7 but I mean... she goes "I'm so proud of you oh my gosh over and over." it's hard for me to keep it in not to cry because, I told her I was in student council and she said good job. One time. And probably already forgot. Man...my mom cares so much!
😍😍😍
the collab chat page will be in the remixes of W1LDL1FE
I just got done crying in the shower for literally 10 mins. My tears were warm for some reason. And I don't know why.
I'm sorry for always talking about my feelings, but your the only one that will listen.
still on?
Thanks Jenn!!! ILYπŸ’–πŸ’žπŸ’žπŸ’™πŸ’žπŸ’™πŸ˜­πŸ’žπŸ’žπŸ’žπŸ’ž
I'm not leaving. Just taking a break from collages. Not my friends.
still on? I'm going to a park soon
YAY
WHO IS MINEEEEEEEEEE ONLYYYY you get someone else!
FEATURED YAYYYYY
congrats on the feature! this is really amazing
I love this so πŸ™πŸΌπŸ’•πŸ’•πŸŒΏ
HAHAHA NOPE I LIVE IN SINGAPORE
this is amazing!😍 Sophie xx πŸ’πŸ’žβœ¨
beautiful!!
❀️❀️❀️
Aaaaah congrats on the amazing feature!🎊🎊 This is a beautiful beautiful beautiful collab!πŸ’–πŸ’–
Heyyy! Wanna check out my profile? Maybe even follow me! Thx Baii :3
I love it!!! πŸ’–πŸ’–πŸ’–
plz follow me!! πŸ˜œπŸ˜›πŸ˜‹
nicceeπŸ’•
show the truth
❀❀❀❀❀
hi lol
LOVE THIS!!😍❀️
congrats on the feature!❀️
hello there, congrats on the feature! my account has nominations for the POP PAGE here, please come and vote if you can!! xx 😱❀️
want to join the games?
hey! come nominate your favorite collagers now!
BUETIFULLLL🌸
POST THIS OR REMIX IT I DONT CARE ABOUT EXCUSES JUST DO IT FOR SKINKZ
Hi! Just wondering if yourself, or anyone else would like to collab! If so fill out the form on my profile. Thanks x
beautiful
that is good avidce
oh this style is stunning congratulations πŸŒΉπŸ’–πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Hey! Are you a #JoBallerDrawer✏️? Join my sticker pack making thingy! Check out my account!!:)
that looks butiful I just joined pls follow me😺
I LOVE THIS PERSON'S COLLAGES
beautiful
Make me your fr
that looks amazing plz follow me I am following you😜
i ❀️
so creter
lovz this
pretty
ICON FORM MY PAGE
join my contest!
Fabulous!
suck
me
off
YESS BB FEATURE
I'm new to PC! But I am a active lps pfp maker and photographery! I may not have the best talent but as I succeed on I will get better! so would you mind dropping a follow and liking my recent?
Hi there! 🌸 I’ve recently opened a contest if you would like to join!? πŸ’•
Hello peoples please email my bird he loves getting emails. email him at destielthefinch@gmail.com!