thank god for the weekend ladies and gentlemen!πŸ‘ Summer doesn't end until I believe 24th of September sooo yeah. Anyway feel free to rant about school in the comments.πŸ‘πŸΌπŸŽΆ

Assets?key=4b1f66551021f0e1712eccf6f15a5ba0&size= Photo-Booth

thank god for the weekend ladies and gentlemen!πŸ‘ Summer doesn't end until I believe 24th of September sooo yeah. Anyway feel free to rant about school in the comments.πŸ‘πŸΌπŸŽΆ


Heart 107 Response 0
pure A r t, also oh boy LEMMIE JUST SAY MY CHEMISTRY TEACHER NEEDS TO EXIT MY LIFE I HAVE A STRONG DISLIKE FOR THAT CLASS
And ikr bless her and her aesthetic that I strive for
LOVE THIS πŸ’“β˜ΊοΈ oh boy school starts in a week 😫
GORGEOUS, eek school starts in 3 daysπŸ˜πŸ˜πŸ’ž
ty πŸ’“πŸ’“
I ALREADY HAVE DETENTION BECAUSE I FORGOT A 70 PAGE BOOK, A STUDENT GOT HIS PHONE TAKEN AWAY BECAUSE IT WAS IN HIS BACKPACK , NOT HIS LOCKER, AND A GIRL GOT SENT HOME FOR DYEING HER HAIR BRIGHT PINK. ON MONDAY, THE STUDENTS STRIKE BACK. WE ARE MAKING A REBELLION. WORKING SECRETIVELY. I'M DYEING MY HAIR AND RUNNING FOR STUDENT COUNCIL. MY FRIEND IS REEADY TO RANT. BOI I CANT WAIT BECAUSE SCHOOL IS MESSED UP
school starts on Tuesday for me and I'm kinda in a state of denial, but we'll so how it goes 😬 Have you started yet?
I want to live in this collage.
I started school yesterday and it was a half day one. lessons haven't started but I already want to cry (or die or both)
this is again phenomenal wowwww!!!! and SCHOOL ITSELF IS MESSED UP, IT NEEDS SOME THERAPY!! xx πŸ˜‚πŸ˜‚
OMG this soooooo beautiful!!!!!!! It really captures spring LOVE IT😍😍😍😍😍❀️❀️❀️❀️❀️😘😘😘😘😘😍😍😍