here it is babes😋🤘🏼 recommend me some songs for January, plz?

750x750 SophLoaf72

here it is babes😋🤘🏼 recommend me some songs for January, plz?


Heart 125 Response 2
close to me is like my favorite song atm ;—; 👌
what i’ve been listening to recently is reputation by taylor, pray for the wicked by panic! at the disco, and death of a bachelor by panic! at the disco ♥️ i definitely recommend them ♥️
^^ btw those are all albums 😂♥️
lie 👌🏼👌🏼
I think onerepublic has a song counting stars or something like that
it isssss😩🤘
awesome!! 😂♥️
Ahh yes I love Little Lion Man. I don't know if you've heard it yet but Little Talks by Of Monsters and Men is a good song. That band has a lot of great songs, actually. :)
thankssss
now that’s a quality playlist :) I love Mumford & Sons, Aquilo, Ellie, Amber Run, and LANY. ♥️ for suggestions, I’ll say Dermot Kennedy is pretty cool, and my favorite band currently is Lime Cordiale so I’d suggest them to anyone 😂 also Billy Raffoul has a super neat voice and Sigrid has some good pop tunes if you’re looking for that. 😂
I could go on with music suggestions all day but I’ll stop there 😂
omg that one republic song!!! sooo old 😭
tysmm!! ily your acc it’s so aesthetic🙏🙏
yay I love when ppl do these playlist posts! I love music and seeing what my pc friends listen to!
I love better by khalid! what’s your fav genre of music!
ahhh i love conan and nf and amber run and aquilo what a great playlist. as for recommendations maybe check out switchfoot. they’re about to release a new album and their new singles are pretty great👌🏻
amber run is always good. listen to carousel and no answers by them
also i recommend oliver tree. his newest single hurt is a really good bop. other songs i recommend from him are alien boy, movement and all that
oh I’m sure you wouldn’t! I’m cràp at it but it’s really fun to do! all the dances I want to learn are impossible thooooooo!
thank you so much (´∀`)
nah i bet u cool.
loaslksks I loathe school but ya know ╮( ̄▽ ̄"")╭
jesus *╮( ̄▽ ̄"")╭
💗❤️❤️💗🤓 this is me not knowing wether im supposed to respond to that or no
omg i lovE lany and nf and one republic dude this is a great list !!! oh and lucid dreams is a bop too
the bEsT 🙄
haha thanks❤️
splashin by rich the kid is a fuxkin bop no lie‼️😤
JOJI HAS BEEN MY śHÏT bro lol it’s all in caps but fr he’s really helping 🤟🏼
ALESSIA CARA
Thank you so much!❤️
hey thanks!!!! and yessss 😂
awh thanks :)
thank youuu! that made my night!!💞💞
thank you so much!! ❤️
hahah how come for once? you allways have terrible weeks?
I had a good one
I almost told everybody that I am quiting my major so that is good
thank you!! 💞
soon someone edited and reposted your collage
You have a good taste of music 👍✨
Oh asewome so glad you had a good weekend!!! what did you do?
Try screams and dreams by faye
thanks 💕
thank you. I’m feeling a bit better now. :)
thank you!!❤️
thank you💗💗💗
how r u doing?
wOW THANK YOU❤️
it’s actually my messy handwriting. I wrote it down so I would remember the quote and I was too lazy to write it all out better & bigger so I just kept it😂
WOW THANKS❤️❤️
tyyy✨✨
dUDE AMBER RUN
omGGG
they have so many awesome songs and they give out like techno midnight vibes I have so many memories attached to their music
my recommendations for amber run~5AM, Noah, Hide and Seek and Spark
also sorry by Aquilo is great