ITS BEEN SO LONG AHH HELLO IM HERE
took a break for some โœจreasonsโœจ, wont go into them, bUt HAI DID U MISS ME๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ž๐Ÿฆง
this collage wonโ€™t make sense until my next post i tHiNk~ ALSO 
๐Ÿ–ค๐Ÿ–คTALK TO MEEEEE ILY๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค

catharsis-

ITS BEEN SO LONG AHH HELLO IM HERE took a break for some โœจreasonsโœจ, wont go into them, bUt HAI DID U MISS ME๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ž๐Ÿฆง this collage wonโ€™t make sense until my next post i tHiNk~ ALSO ๐Ÿ–ค๐Ÿ–คTALK TO MEEEEE ILY๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค


98 5
re//TYSM๐Ÿ™ˆ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ THIS IS SO AESTHETIC๐Ÿคง๐Ÿคง๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
I WAS LITERALLY JUST THINKING, HEY FAITH HASN'T BEEN ON FOR A WHILE
This is so pretty ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
The colours, omg โค
I MISSED YOUUU
AHHH MISSED YOU AND YOUR BEAUTIFUL COLLAGES !!
THANK YOU YOUโ€™RE LITERALLY SO SWEET WHAT
AHHHHSJXHKSJS FAITH THIS IS BEAUTIFUL
ALSO I MISSED U OMG HI :DD
THESE COLORS ARE HIGHKEY ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
FAITHHHHH
OMG I MISSED YOUUUUU
I WAS SO WORRIED ABT YOU
thank you so much ๐Ÿ˜๐Ÿ’•
prettytytyyyy
ahhh yesss the colors are immaculate
and i absolutely love this, the text and the colors aaah itโ€™s so pretty ๐Ÿ˜
AHHHH THIS IS SO COOL
THESE VIBES OMG STUNNING
THESE COLORS I CANT STOP STARING
THANK YOU OMGGG๐Ÿ’•๐Ÿ’•
YES WE MISSED U ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
wow this just screams beauty, love love love the colors!
YES WE MISSED YOU ALSO THESE COLORS WOW I AM IN LOVE ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
AND I LOVE THE FONTS YOU USED
EVERYTHING IS PERFECT
AYYY THIS IS SO SO AMAZING
LIKE ๐Ÿฅบ๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿฅฐ๐Ÿ’–๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿฅฐ
THE COLORS ARE AMAZING TOGETHER
UR SO TALENTED
also dRN I have; the worst timing
HRU?
THANK YOU๐Ÿฅบ๐Ÿ’•๐Ÿ’•
awww, THANK YOU!
ALSKAKA NO DONT APOLOGIZE
ILYYY AND I MISSED YOH AND THANK YOUUU
Iโ€™m good! have you started school yet?
SH THANK YOU ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ’˜
AH*
AHHH WKSJSJJ YW
I MISSED U SO MUCH
AND YEAH I DID I H@TED MY OLD ONE LMAOO
HOLY SH๐ŸšนT BRO THE FECKING VIBRNCE IN THIS IS AMAZING
I LOOOOVE IT ๐Ÿ’œ๐Ÿ’“๐Ÿ’ฅ
WOOOOOOOOOOOW, faith this is just outstanding!! great job! the haunting fish is proud
No problem, this is awesome btw
omg wowww beautifullll ๐Ÿคฉ๐Ÿ’ž๐Ÿ‘love this
pretty goood just sick rn๐Ÿ˜Ž hbu?
HI
i luv this ๐Ÿ–ค๐Ÿ–ค
Iโ€™ve been good :D pretty busy and spending most of my time at my job but otherwise I havenโ€™t been too bad :) how about you?
also have u started school up again yet?
FAITH THIS IS STUNNING WHATTT
itโ€™s just like WHOOSH
YOU GET A FREE EYE BLESSING
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
oh rlly? I donโ€™t rlly mind online school cuz Iโ€™m a complete introvert haha
whatโ€™s your favorite class that youโ€™re taking
YOU ARE TOO KIND ILY โค๏ธ
BROOOO THIS LOOKS AMAZINGGG
I LOVE THE FILTERS AND COLOURSS
SLFKSK THANK ALSO YES OMG I MISSED U HOW HAVE U BEEENโค๏ธโค๏ธ
RHIS IS FREAKING STUNNING OH MY GOD HOW DO U DO IT I DONT UNDERSTAND
WOAHHH
hey there beautiful! I hope you have an amazing day today! โ™ฅ๏ธ
THAT โ€œthanksโ€ IS ALL I NEEDED IN MY LIFE
THIS COLLAGE IS SO FUNKY
NO NO WAIT
I DONT HAVE THE WORD FOR IT ๐Ÿคทโ€โ™‚๏ธ
ITS JUST EVERYTHT
EVERYTHING* ๐Ÿ˜”
ITS CRAZY HOW ORIGINAL U ARE AND U MAKE KILLER STUFF LIKE THIS
AND I MISSED U DAM
frrr he keeps โ€œaccidentallyโ€ sending me winky faces
and when we play stardew together he gives me flowers
and like gems and stuff
and i really hope itโ€™s just nothing because i donโ€™t like him like that
ahh Iโ€™m so sorry๐Ÿ˜–
English is one of my favorites too! but my favorite this year is human anatomy!
thank youuu and ooop iโ€™m home sick today so i might do online tooo๐Ÿ˜”
but like heโ€™s always been a little flirtatious
even when he had a girlfriend
we were talking about โ€œtradingโ€ stuff and i was like โ€œi got 4 quartersโ€ and he said โ€œyou can have my- NVMโ€ so i told him so say what heโ€™s thinking and he said โ€œi was gonna s- NOPEโ€ and i swear that was gonna be sweatshirt-
not in that way no-
dang i really hope he doesnโ€™t ask me out
cause i donโ€™t wanna reject him like that
MA FAITH HIHI
WWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVAAAAAAAAA
*RIP THIS USER#*
heโ€™s like shipped me with my best friend
ugh i just
idk
i hรขte saying no to people thatโ€™s like the thing i canโ€™t do
AAA I love your style :) and this whole account really๐Ÿ˜…
ik i really need to work on it
cause iโ€™m going to be so focused on pleasing people and not hurting other peopleโ€™s feelings that itโ€™s gonna become self-destructive
iโ€™m gonna get into something that hurts but i wonโ€™t be able to get out because i canโ€™t say no
okay wow sorry for dumping all that on you, but you really helped me, thank you โœจ๐Ÿ’•
I WAS WAITING FKE SOMEONE TO SEE IALSKFNSJ
IM JUST A MAN IM NOT A HERO
I DONT CARE
wELL CARRY ON-
IVE BEEN GOOOD MY SLEEP SCHEDULE IS TOTALLY WACK BUT IVE BEEN GOOD๐Ÿ˜‚
HOW ABOUT UU HOW R U
aGHHHHH SKSOMSKDONEKWN SAMEEEEEEE!!!!!! NO CAP iโ€™d gone the last week thinking where youโ€™d run off to and how drop a โ€œchecking inโ€ but the โ€œiโ€™m shyโ€ got the best of me ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’–๐Ÿ™ˆ how is you thrivingggg?
AYEEE THANKS
aww ty!โ™ฅ๏ธ
ISHWOWJEIE TYSM TYSM TYSM
TY IVE BEEN GOOD THO HRU?
omg thank you ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
YES SCHOOL HAS BEEN RUNNING FOR ME FOR A LONG TIME NOWWW
HDKSHDMS I LOVE THE THEME๐Ÿคฉ
Hey faith ๐Ÿ’› Iโ€™m back from my break :)
Ahaha thatโ€™s funny ๐Ÿ˜„
hru?
yea i really need to work on it more
FAITHY POOOOOOO
IM IN LOVR EITH THIS
BRUH THR COLORS AND AHHHY
SKFJSKFJ THANBK๐Ÿคง๐Ÿคง
mOdeRn LoNeLinESs-
IM JK LOL i know i get lonely sometimes too but for me it helps to talk to my friends a lot, remind myself that theyโ€™re there for me? i donโ€™t have a lot of friends and my closest friends i donโ€™t get to see v often but it helps to chat with them :)
iโ€™d actually advise against reading books or watching shows and stuff that focus on romance or anything bc i know every time i read a cute percabeth scene i think WHY DONT I HAVE A BF IM SO LONELY so i would also say Avoid That HAHAHJFGK
i hope u feel a little less alone soon and if u need someone to talk to i gotchu bro๐Ÿฅฐ
JSJSJJDNDNDJ
THANK UUU
SDFHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHA
UDSDHURFYUERFDSJIF
yEs
HOW ARE YA
OOOOF my parents wouldnโ€™t let me go to school this morning but i convinced the to let me go a half day bc today is the last day of auditions in drama so iโ€™m abt to head to school :)
HELLOOO FAITH ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’—๐Ÿ’ž
hehe yess ๐Ÿ˜Œโœจ
also agh that really sucks :(( freshman year is always the weirdest year of highschool anyways, hopefully these next few years will be a lot better ๐Ÿฅบ๐Ÿ’“๐Ÿ’“
UHM @ BIO WHAT YOURE LITERALLY ONE OF THE MOST CREATIVE & INSPIRATIONAL PEOPLE ON HERE HUH
Iโ€™m good I just got back from vacation:)
@bio// uh so ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค youโ€™re incredible and talented and amazing so ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’—
TYYY AND IKKK ๐Ÿ’œโœจ๐Ÿ’•
I MISSED YOU FAITH OMG
๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
ILL NEVER STOP ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค๐Ÿ’—๐Ÿ’๐Ÿ’ž๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’•๐Ÿ’˜๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’—๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜๐Ÿ’—๐Ÿ’•๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’–๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐Ÿ’“๐Ÿ’•๐Ÿ’˜๐Ÿ’–๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’•
also same ๐Ÿ˜”
FAITHSTERRRR WASSUP MY DUDE
THE VIBE OF THIS IS INCREDIBLE I LOVE IT SO MUCH
I MISSED U BRO
aLSO TYSM OMG I DON'T DESERVE U
(re) oof hope you feel better
๐Ÿ˜‚๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐthank u so much! that means the world๐Ÿ˜˜
really, ur comments make my day๐Ÿ’™๐Ÿ’›
hi faith! how are you doing?
hi faith! iโ€™ve missed you ๐Ÿฅบ i havenโ€™t been too active myself, and i really missed talking to you ๐Ÿ’ž
soo COOLL โœจ๐Ÿฅบ
it gives me retro vibes๐Ÿ‘
(re) honestly, being touch starved sucks
if you didnโ€™t have a crush on percy you had a crush on annabeth and that is a Fact
ofccc thatโ€™s what iโ€™m here for๐Ÿฅฐโค๏ธ
woah this is amazing๐Ÿคฉโค๏ธ
oh, no! whatโ€™s wrong?
ohh, when do you start school?
nice!! do you like schools?
yeah, and I respectfully disagree with your bio.
YOU
DO
BELONG
HERE
you are one of the best people on here
TYYY โœจ๐Ÿ’•๐Ÿ’œ
Thanks and also Yes we are now cool ๐Ÿ˜Ž
THANK YOU SO MUCHโœจ
Aww thank you so much!!
aww, of course!
AHH THANK YOU BRUV
hA love that thanks for the joke
yess Iโ€™m so stoked for fall & ~spooky season~
aww thank you ๐Ÿฅบโœจ
ahhhhh thank you! and good luck to you too!
thank youโค it truly is so heartbreaking he gone
re:// ASNDLNWLENL THANK YOUUUUU ๐Ÿ’—๐Ÿฅฐ
STUNNING WTH
THIS IS AMAZING ๐Ÿฅฐ thank you so much btw ๐Ÿฅบ
I KNOW. Life is literally flashing before my eyes ๐Ÿ˜ญ
Iโ€™m luck to not live in an area that floods but in general the city Iโ€™m from is very prone to flooding :(
*lucky
weddings are beautiful :โ€™)
ooo creative writing sounds fun! hope your school year is a good one!
good morning (afternoon) faith! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ’“ im alright, in class right now haha
how about you?
OH MY FUGGING GOSH
.........
THIS IS JUSTโ€”
I ACTUALLY HAVE NO WORDS
AND IM SERIOUS
I WANT TO LOOKAT THIS FOREVER
WHAT THE ACTUAL-
OH MY GOSH
I LEGIT CANT GET OVER THIS
I DONT EVEN-
ARGHHHHHHHH