it's a good thing I'm going to sleep because I am tired enough to read this from bottom to top and it finally makes sense :)))

1024x1024 Felibella

it's a good thing I'm going to sleep because I am tired enough to read this from bottom to top and it finally makes sense :)))


Heart 82 Response 0
HOLY DANG THIS IS AMAZING!1!1!11!😱💞💞
ayeee third is amazing
*this
haha yeah it sounds like you’re breaking up with me or something 😂
but like holy woah this is so good💜💜💜
im actually in love
💙✨
thx!❤️❤️dude ur account is amazing...
absolutely gorgeous
HI i would talk but its late here and i have to sleep but im COMING BACK IN THE MORNING
Cool 😎
omg guess what?!!!
i finally finished the sketch of you
i shall remix it
um... pc isn’t letting me remix? would you mind if i posted it on my art account? then i’ll delete as soon as you see it :)
alright i’ll post it a bit later but i think i’ll still delete it because it’s really not that good i just cant figure out how to fix it :(
your sketch has been posted
haha it’s pretty b4d sorry if i disappointed you
no lol
omg sorry i didn’t see your comments on my other account! it’s 21:22 where i am rn and im guessing you’re sleeping! or maybe you pulled an all night idk 😂
all nighter*
and aw i would love to hug you too *sends hugs from across the land (and maybe ocean)*
ohhhh thats cool and thank you btw💕
Yeah i did actually I have visited for one week in beginning of may but yeah was just 1 week. You planning to move cointries?
AAHH THANK YOU
and Idk how to respond to that question lol.
im confused abt ur comment but i appreciate u
wow this is gorgeous
akhdksjd its ok
Yess I always love to post then true😂❤
Thanks for the support❤❤❤❤
wowowowoow
this has some fairy tale vibes. maybe princess in the frog or thumbelina. maybe even when Wendy (from Peter Pan) meets the mermaids.
Thanks!!💕
I love this😱😍👏🏻🙌🏻💗🌿✨
bro this is amazing!!
this is gorgeousss